onsdag 29. juni 2011

Kom sommarvind

Det blir en del jobbing og lite blogging om dagen – sommerjobb er studentens lodd. Heldigvis har jeg mye tidlige vakter, så jeg rekker å nyte sola på ettermiddagen.

Neste uke begynner dessuten den ordentlige ferien min (selv om jeg tjuvstartet litt)! Da skal kjæresten min og jeg med tog til Stockholm, med en liten båttur til Helsinki innbakt (samme greia som danskebåten). Stockholm har jeg ikke vært i siden jeg var rundt fem, og Helsinki har jeg aldri besøkt, så jeg gleder meg veldig.

Satser å treffe på denne gjengen. Bildet har jeg stjålet fra kungahuset.se.
Jeg mener å huske at jeg var veldig begeistret for Junibacken da jeg sist var i Stockholm, men mistenker at jeg muligens ikke lenger befinner meg i målgruppa. Derimot er jeg blitt gammel nok til å gå på Stureplan, men av en eller annen grunn tror jeg ikke jeg er i målgruppa der heller. Jeg må altså finne på noe annet å gjøre. Nordiska museet virker å ha flere interessante utstillinger, og vi skal definitivt innom fantastiske Pärlans konfektyr og spise økologiske karameller. Utover det har jeg egentlig ingen spesielle planer, så hvis noen har Stockholm- eller Helsinki-tips (eller bare generelle reisetips) blir jeg kjempeglad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar