tirsdag 5. juni 2012

Lykken er en hengekøye

Helt siden vi flyttet inn i en loftsleilighet med bjelker i taket, har jeg tenkt at vi burde skaffe oss en hengekøye, og da jeg oppdaget at foreldrene mine hadde en som lå ubrukt i en bod, var jeg ikke sen med å knabbe den.


Det er få ting som er så hyggelig som å dingle i ei hengekøye, skumme gjennom overhodet ikke fagerelaterte blader (for en gangs skyld med god samvittighet!) og høre på regn som trommer mot ruta.


Her kommer forresten dagens interiørtips: Krakk! Krakker tar liten plass og har en haug med bruksområder. Denne fungerer til daglig (nattlig?) som nattbord, men brukes også som sitteplass når det er mange på besøk, som fotskammel og for øyeblikket altså som avlastningsbord.

PS: Bloggen passerte visst 100 000 besøkende i helga! Hurra!

4 kommentarer:

  1. Misunnelig! Det er ikke så verst å studere, men å, som jeg gleder meg til ferie!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 100 000, forresten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!

      Jeg har jo fortsatt deltidsjobben min, så det føles ikke helt som ferie, egentlig -- mer som om helga varer veldig lenge. Også er det såpass lenge siden jeg har hatt helt fri at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med det, så jeg går litt rundt og gjør ting som jeg tenker er ferieaktig. Men jeg kommer nok i feriemodus snart (forhåpentlig før jeg begynner i sommerjobben min, da skal jeg jobbe seks dager i uka).

      Hold ut, du er snart i mål!

      Slett
  3. It sounds like a really nice and relaxed time :) Congratulations of the visits, your blog really deserves it ;D

    xx Liliana
    http://delightfull.eu

    SvarSlett